...09.04.09....

Igår var jag duktig. Jag gjorde rabarber paj=) Så blir det om man har lov och inga lektion i kök.

Men idag tänkte jag vara mer effektiv. Att jag vaknade typ kl. 12.00 räknas inte=))

Jag kom på att jag faktiskt har läxor att göra. Så jag satt och förberedde mig till engelska c först. Vi ska prata om något land men vi måste fördjupa oss i något ämne till ex. kultur, politik eller religion. Så nu vet jag allt om Syd Afrikans politik)) eller ja nästa.

Men nu är det svårt att koncentrera sig. Nu är det liv hemma.

Sen måste jag förbereda mig innan nationala prov i engelska b. Ja man inte kan riktigt förbereda sig men någonting kan jag väl läsa eller göra. Allt är bra än ingenting.

 

Sen har jag också bokad tid hos frisören IGEN. Haha. Snart kommer jag inte ha nått hår. Men jag ska färga det. Fast det kommer hända inte så snart för att de hade lång väntetid. Så jag ska dit i slutet av april.

Jag har börjat få ångest innan val av universitet och högskolor och allt annat med det att göra. Att gå till studievägledare var ok. Men som vanligt desto mer man vet desto kommer mer och mer frågor. Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra.  Jag kan väl vara lite glad jag har ju lite tid på mig i alla fall att bestämma mig.

Ja men nu går det inte alls att koncentrera sig.  Mamma frågar nått, pappa vill berätta nått osv.…….. katastrof….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0