billder 2:a edition)) KLÄTTRINGEN!!

och här kommer de!! BIlder från klätringen!!

bilder!!!

Lite av mig på hamnen och stranden.

Skandola reseravat.Det var otroligt vakert där!

..klättringen...

Det var svin kul. Vi klättrade över värsta berg. Jag försog att min styrka inte på högsta nivå men men det gick. Sen åkte vi linbana ner. Det var coolt måste jag säga. Åka där och sväva över dalarna och träd och floden... Nice. Jag återvende hem eller ja till hotellet med massa blåmärke på benen och knä. Vet inte hur klättrade. Det verkar vara att jag gjorde det bara med knä.

HEJ))

Ja det var ett tag sen jag skrev men det finns inte så mycket man kan skriva egentligen.
Ska åka på klätringen imorgon. PÅ en riktig ber å sne ska vi åka linbana ner. Låter spännande))
Sen var vu ute på nån värsta party som hetter Acopulcco som är shit stor. Värsta hus med palmer basänger och trapor hit å dit och bron osv. Det var kul i början sen var det ja ... Sen var det historia))
Å nu ska jag sova! Godd natt))

...20...

Firande av min födelsedag gick bra. Att jag  kan fortfarande inte tro på att jag är 20 nu så det är en annan grej.
 På utflykten såg jag inga delffiner men strunt samma. Det var så fint som i paradisen så man tänkte itne ens på delffiner.
På kvällen gick vi ut. hehe ja det var roligt....
Det finns en kille som jobbar här som på minner mig om våran serverins lärare Anders. Ja man måste träffa de två för att förstå)) Han är jätt kul.
Igår satt vi och han bara  "Men Alina älskling du har ju maskara under ögat!" så började han ta bort det och fixa till mig)))

Imorgon ska vi fira midsommar och ska till stranden och grilla.

...en vecka...

Jag har övelevt en vecka på Korsika! Woho! tiden går jävligt snabt. Nu är den nya gester som kommer.

Vill bara säga grattis till min Tarishka som tog studenten! Jag ville gärna vara med! Hoppas du hade det svinkul=)

På två lediga dagar har jag inte gjord nått speciellt. Var ute drack jätte god rosevin! Ja vad kan jag mer säga det är lätt att ragga här))) (om man pratar franska så klart) men ibland räker det  att vara bara ljushårg! Nej inte för att jag har raggat men man märker sånt!)) Det är sant jag har nte gjort det!
 Sen solade vi och åt så god salad med chevre på en strands restaurnag. Det var ovanligt de hade meny på engelska!  Framgång där!

På onsdag bli jag 20!  Ja svårt att tro men vad ska man göra?

puss på alla.

...10.06.2009...

Ja allt flyter på. Jabbar lunch hela vecka så det bli inte så mycket strand. Sen är jag ledig fredag och lördag. Och sent ska jag jobba kväll då börjar jag typ två. Det najs lite gammaldag kök men den är kul ändå)) Idag kommer nog bli första utgång till en av många av strands/hamns pubar. Love u all.

Puss å kram))

...KORSIKA...

Woho jag är på korsika. Resan gick bra förrutom att jag ville inte åka.  Sen en stund efter jag har landat har jag glömt att jag har tagit studenten. Det är så himla fint här att jag saknar ord. Jag älskar berg och sen det är havet och ja.... Jag satt på bussen och glorde i fönster medans vi åkte i två timmar. Jag har sett en åsna))) väldig exotisk)) nja jag har sett dem förut men dem är så söta.
Förs när jag kom och efter packat ut alla saker, alla hälsade och sa att det är fest idag! Ja från en fest till en annan. Det var ju nationals dag! Det är så mörkt på natten väldigt ovanligt))
Allt möjligt växer här från pinjenötter träd till kaktuser.

Och en sak tjejer jag lever och mår bra  och saknar er också))

Love you

!!!

FÖR ATT JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VA JAG ÄR BRA=)))

Wowo... Nu är det utgång som geller och flyga till Korsika direkt efter... Tufft!

Hinner inte lägga upp finare bilder... men här är en mini jag)) eller ja....
H

...HAHA...

Haha jag skulle lägga mig. Jag ska ju vakna kl 5.00 för att hinna med allt och komma till champagnefrukosten i tid. Men sen kom jag på att jag ville på toa. Så ja går sen ser jag att utedörren är öppet kollar och ser pappa fixa ballonger till studenten!!!=) Sen bara ok vi låtsas att jag inte såg))) Men sen smäller en ballong jättehögt över hela trapphuset!! Jag och mamma brister ut i skratt))) Hoppas Hanna vaknade inte av det))

...OH NO! imorgon tar vi STUDENTEN!..

OH  NO säger jag bara. Det gick otroligt fort. Vi var i skolan och skulle grilla men nej väder ville inte som vi. Så vi var inne istället och åt och pratade sista dagen. Fick CD skivor med bilder från balen. Nice))) MEN eller nej det var inget.
Sen var jag hos Jenny och kollade på kattungarna. De var jättesöta. Och sen var jag tvungen att åka tillbaks till skolan. Jag har glömt hämta ut betyg från komvux. Men det gick inte heller. Tanten ville inte ge den. Jag beställde den i fredags och det står att det tar tre dagar att fixa. Så nu hon frågade inte om mitt namn eller så för att kolla. Hon sa bara "nej du få sen. Det är inte klart."  Hoppas det är klart tills imorgon annars hinner jag aldrig skicka den.
Så ja nu är det studenten som gäller. Vi ska ha champagnefrukost först typ kl.07.00 på morgonen! Och sen till skola. Hoppas det kommer inte regna!

EN bild från cd skiva. Me like)))

...Första Juni...

Så var det jobb igen. Första smörgåsbordet på skansen är avklarat! Nu är det bara hela sommaren kvar! Sen har vi flyttat i nya köket där så det känns fräsch och trång för att det är extremt litet gemfört med vår gamla.

Hade massor att göra idag inte bara på jobbet. Jag han med allt kan man säga.
Fick till och med min biljet till Korsika. Planet går kl 7 på morgonen MEN jag behöver inte byta flyg. Den går direkt till Korsika fast sen det är två timmars bussresa. Ja vi tänker positiv jag hinner kola på landskapet=))

Imorgon är det träff med gamla klassen)) och sen jobb igen.

Grattis till Jenny hon har fått fyra kattungar! Jag blev så glad när jag fick veta det som om det var hon själv som fick bebis)))