...Första Juni...

Så var det jobb igen. Första smörgåsbordet på skansen är avklarat! Nu är det bara hela sommaren kvar! Sen har vi flyttat i nya köket där så det känns fräsch och trång för att det är extremt litet gemfört med vår gamla.

Hade massor att göra idag inte bara på jobbet. Jag han med allt kan man säga.
Fick till och med min biljet till Korsika. Planet går kl 7 på morgonen MEN jag behöver inte byta flyg. Den går direkt till Korsika fast sen det är två timmars bussresa. Ja vi tänker positiv jag hinner kola på landskapet=))

Imorgon är det träff med gamla klassen)) och sen jobb igen.

 

Grattis till Jenny hon har fått fyra kattungar! Jag blev så glad när jag fick veta det som om det var hon själv som fick bebis)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0