...en vecka...

Jag har övelevt en vecka på Korsika! Woho! tiden går jävligt snabt. Nu är den nya gester som kommer.

Vill bara säga grattis till min Tarishka som tog studenten! Jag ville gärna vara med! Hoppas du hade det svinkul=)

På två lediga dagar har jag inte gjord nått speciellt. Var ute drack jätte god rosevin! Ja vad kan jag mer säga det är lätt att ragga här))) (om man pratar franska så klart) men ibland räker det  att vara bara ljushårg! Nej inte för att jag har raggat men man märker sånt!)) Det är sant jag har nte gjort det!
 Sen solade vi och åt så god salad med chevre på en strands restaurnag. Det var ovanligt de hade meny på engelska!  Framgång där!

På onsdag bli jag 20!  Ja svårt att tro men vad ska man göra?


puss på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0