...KORSIKA...

Woho jag är på korsika. Resan gick bra förrutom att jag ville inte åka.  Sen en stund efter jag har landat har jag glömt att jag har tagit studenten. Det är så himla fint här att jag saknar ord. Jag älskar berg och sen det är havet och ja.... Jag satt på bussen och glorde i fönster medans vi åkte i två timmar. Jag har sett en åsna))) väldig exotisk)) nja jag har sett dem förut men dem är så söta.
Förs när jag kom och efter packat ut alla saker, alla hälsade och sa att det är fest idag! Ja från en fest till en annan. Det var ju nationals dag! Det är så mörkt på natten väldigt ovanligt))
Allt möjligt växer här från pinjenötter träd till kaktuser.

Och en sak tjejer jag lever och mår bra  och saknar er också))


  Love you


Kommentarer
Postat av: Anonym

du lever min boll! du är saknad! Nu ska vi festa, jag festar för dig också, varje dag hela tiden!

Love you!

2009-06-08 @ 20:36:51
URL: http://jennyt.blogg.se/
Postat av: ha det skulle du vilja veta

vilken tur att du lever då!!

lungt i mörka nätter, ingen supa och ingen fläskning!!!

ta hand om dig.

2009-06-09 @ 01:26:07
Postat av: hanna

va bra att du är framme och så =) saknar dig mitt hjärta.. love <3

2009-06-09 @ 10:53:53
URL: http://hannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0