...OH NO! imorgon tar vi STUDENTEN!..

OH  NO säger jag bara. Det gick otroligt fort. Vi var i skolan och skulle grilla men nej väder ville inte som vi. Så vi var inne istället och åt och pratade sista dagen. Fick CD skivor med bilder från balen. Nice))) MEN eller nej det var inget.
Sen var jag hos Jenny och kollade på kattungarna. De var jättesöta. Och sen var jag tvungen att åka tillbaks till skolan. Jag har glömt hämta ut betyg från komvux. Men det gick inte heller. Tanten ville inte ge den. Jag beställde den i fredags och det står att det tar tre dagar att fixa. Så nu hon frågade inte om mitt namn eller så för att kolla. Hon sa bara "nej du få sen. Det är inte klart."  Hoppas det är klart tills imorgon annars hinner jag aldrig skicka den.
Så ja nu är det studenten som gäller. Vi ska ha champagnefrukost först typ kl.07.00 på morgonen! Och sen till skola. Hoppas det kommer inte regna!



EN bild från cd skiva. Me like)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0