...18.04.09...

Hej)) Dagarna har varit underbara kan man säga. Ja eller nästan förutom att jag kommer mitt i natten från praktiken. Men i fredags var roligaste dag på praktiken i alla fall. Jag träffade kille som gick i min skola och sen kom det fram att han jobbade på det ställe jag jobbar så vi i princip känner alla men inte varandra. Han lovade komma förbi i skolan och hälsa. Sen en till kille som var på så bra humör som inte sant. Mitt i allt rushen och så säger han "min pärla kan du ...."  jag förstod inte att det var till mig först så jag reagerade inte. Han bara " hallo?"  Ja alla var på strålande humör det var ju fredag))  Sen lade jag massa coola tallrikar med snigelgega  och andra roliga saker.

Det var så skönt att sova ut sig. Jag hade sömnproblem sista dagarna. Senare idag ska jag träffa Ira. Det var verkligen länge sen.

Och på måndag det är skola! Wow.. Det känns ännu längre sen som om det är nått skämt. Jag hann redan glömma bort om den. Det är faktiskt sorligt och skrämmande.  Längtar tills jag få se alla))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0