...25.04.09...

Jag känner mig helt slut. Veckan var lite konstig. I början av vecka när vi äntligen visade oss där. Jag var glad i tisdags när jag sade så att det rimmade och det var kul.
Jenny: "Jag är en mogen och vuxen kvinna!"
Jag: "Ja, och nu står hon i famn
           med en annan man!"
Haha alla började garva. )))

Praktiken var segt.........väldigt segt.......
På onsdag var vår lärare Johan där och på fredag Barbro. Sen på fredag efter praktiken han vi ta en öl. På själva praktiken)) Det var kul att servitörer inte kände igen oss först inte de som jobbar där också=)) men men det var ganska lugn. Sen åkte jag hem och sov ganska länge.

Mer speciellt har det inte händ.
Ja jag har också kollat på The Reader. Väldig bra film))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0