...Första April...

Jag har glömt att lura någon på första april! Hur kom det sig?
Men förutom det vad det jobbig dag. Jag känner mig helt slut. Gjorde massa grejer på praktiken.  Men jag fick veta att resten av vecka ska jag jobba dag!)) Det rätt skönt.
Sen veckans nyhet jag ha klippt mig! Det blev kortare än jag ville och trodde men det är ok plus att mitt hår var ju så sliten och såg ut som svintoboll! Så jag nu få den växa igen))
Juste jag måste lämna in min mobil på lagning. Den är konstig. Stäng av när den vill och sen slås på eller hänger sig. No good)))
Ja och jag har anmält mig till universitet/er. Men det är inte klart. De stänger ansökan den 15 april.

Äntligen jag har hittat vad jag letade efter. En dryck som heter Dr Pepper. Jag tycker att det är gott eftersmak av körsbär eller typ körsbärskärnor ja eller nöt nyans. Så jag unnade mig det och ananas chips. Lite ovanligt men gott! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0