...fredag...

Då var det fredag!
Dagen var konstig.
Först hörde jag att det är en stor flyga i mitt rum som bzzzzzar=)) Men när mamma kom inte den slutade. Sen mamma kom ut den började igen. Mamma kom in senare i rummet den slutade och började när hon gick ut. Wierd. Sen när jag kom från praktiken kommer in i rummet så hör jag den igen. Jag frågade mamma hur kunde hon sitta och göra sina läxor och störa sig inte på flygga. Mamma såg förvånad ut. Hon hörde ingenting!!! Man kan ju börja tro att man är schizofren!

Sen missade jag bussen men ja det kommer alltid en till. Konstig nog men jag hann i tid till praktiken. Men på centralen blev jag förföljd av nån konstig gubbe. Det kändes minst sagt obehaglig! Schizofren?

På praktiken har jag lagt lunch som vanlig. Ingenting speciellt. Bara lite körig och man lär ju sig inte så mycket nytt. Hellre stå nere och laga eller förbereda någonting spännande.

Men ja idag är faktiskt fredag. Imorgon ska jag jobba lång panna. Men jag längtar faktiskt. Det är alltid kul på skansen=)

Sen är det påsklov=)

 

 

Glad påsk på er! =)

 

 


Fördelen med att vara klock är att man kan spela dum.
Motsatsen är betydligt svårare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0