...lite av allt...

Fondue kväll gick strålande igår)) Vi hade kul men som vanligt det blev så att jag har glömt nått. Denna gång köpte jag några grejer förutom det som behövdes. Glömde helt bort om dricka och bröd. Ja jag ska se till att köpa dubbla portion nästa gång.=)

Måndag var nästan effektiv. Var hos tandis imorse. Var första gången jag skulle betala! Jag har blivit stor... Ja det är inte lika kul längre om man kollar på det sättet. Men men Har problem med tänder som vanligt. Det är mina några mjölktänder som kanske behagar ramla ut eller rasa eller jag vet inte vad de håller på att göra. Så ingen vet vad de ska göra med dem.

Sen Har jag hämtat ut min studentklänning. Den är fin fast jag tycker den ser finnare när den hänger på klädhängare än på mig. Förresten jag fick klädhängare med! konstigt))

Sen snart ska jag på matte. Hoppas jag få skriva den provet så att bli klar med det!.

Ja juste igår hade jag lust att kolla på film. Det blev When Harry met Sally... =)) jag har aldrig set den. Det var ja... romantisk som allt annat nu.  Jag konstaterade en gång till att jag tycker om Meg Ryan)) 

Från den ena till den andra. En person har hört av sig...igen! Eller för den delen två!  Och två av olika anledningar. Gud vad ska jag göra.

P.S. Jag hör en flyga i mitt rum! Igen! Schizofreni? Igen? haha!

P.S.2    IDAG har jag sätt årets första fjäril!=)))

Så där ser min klänning ut som kommer från Nelly.com.


Kommentarer
Postat av: jenny

du köpten den! :D Jippi!

2009-04-06 @ 23:30:46
URL: http://jennyt.blogg.se/
Postat av: Alina

japp=))

2009-04-07 @ 21:05:33
URL: http://alinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0