...plugg!...

Plugg, plugg och en gång till plugg!
Vi har börjat med ny kurs som heter ekonomistyrning. Vilken kunde vara helt okej om de bytte lärare. Brukar inte klaga på föreläsare men den som vi har nu är verkligen dålig! Speciellt jämfört med lärare på kurs innan det är enorm skillnad. Men jag hoppas vi överlever.
Förresten tenta i affärsredovisningen gick inte så bra eller inta bra alls.

Idag var det Luciatåg som kom till universitetet. De ungdomar var super duktiga på att sjunga och sjöng många sånger man har inte hört. Det blev så mysigt och skön känsla. Jag blev lite emotianal medans de sjöng. hehe)) Men det låter ju så vackert.

Juste om en vecka åker jag tillbaks till Sthlm! Jag har även saknat tunnelbana!)) Det är ju så snart! Längtar tills jag ska träffa alla mina tjejer!




Luciatåg (suddig bild från mobilen men jag var tvungen att ta kort ändå) Suck kamera är död!



             
Men innan jag åker hem få jag stå ut med läxor och så ser mina anteckningar på föreläsningar just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0