...06.02.09...

Ja jag är glad! Äntligen har jag gjord engelska läxa och mailat den till Paul.

Nej att vara hemma har led mig till att tänka filosofiska tankar. Läste någonstans nåns arga utbrott på Allas Hjärtas Dag. Även att jag har aldrig firat den med någon och ska jobba i år men jag älska de dagen. Många säger varför ska vi ha speciellt dag för att ge någon extrakärlek när man kan göra det varje dag. Så kan man inte resonera då skulle vi inte kunna fia Ny År det är ju nytt dag varje dag. Och man bli äldre med varje minut och sekund varför ska vi fira födelsedagar? 

Sen någonting mer jag tänkte var att jag faktiskt missade en vecka i skolan! Tänk! Varför kunde jag inte göra det när vi ska ha praktik?  Nu är det bara två veckor kvar! En till kvlässöppet och en till seg freda efter det:) och sen det är lov och efter det ingen mer träff i skolans kök....


Ok nu till lite vardagliga grejer.. Jag måste verkligen bli frisk och boka tid hos tandläkare. Min tand gick sönder eller sönder å sönder. I alla fall en bit gick av vi tandköttet och det är irriterande.

Jag var så uttråkad igår så jag tänkte laga eller baka någonting. Jag var riktig sugen på kladd kaka MEN vi hade ingen cacao ingen choklad alls. Suck. Men det blev banankaka istället. Jag älskar den. Den brukar dofta så konstig..

Någonting mer jag hann göra är att läsa hel bok på ciruks 500 sidor på knappt en vecka.  Så går det när man har ingenting att göra.



Vad kan flyga utan vingar? vad?
- Tiden. Tiden min vän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0