...09.02.09...

Ja måndag är en svår dag!

Jag skrev faktiskt sås-provet och den var ganska lätt. Jag är så glad jag är tillbaks i skolan. Känns skönt=)
Matte C gick si så där ... förvirad med andra ord. Förutom jag missade två lektioner men det kom nåt konstig tema. Nu känns det att jag måste sitta framför boken och läsa och lära. Förut kunde jag inte ens öppna boken och gå och skriva prov. Lovar har aldrig fått lägre en VG! Men nu kom det äntligen tid för mig att lära sig någonting nytt. Det är väl bra. Tänker positivt.

Nu ska jag kanske återvända till min älskling eller ska jag kalla det för min Biblen??? Det är nämligen engelsk grammatik jag pratar om! Ja det ska vara mitt liv nu fram tills... ja bättre tider.

Ja juste igår var jag på Singing Bee inspelning. Det var sjukt kul. Jag kanske kommer synas på tv. woho..haha=)) Ja men det var bara allmänt kul och intressant att se egentligen hur tv-inspelningar funkar.

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0