....

Det var  våran sista dag i skolans köket med Jens och hela våran 06a gruppen. Jag kan fortfarande inte fatta det att vi kommer aldrig tillbaks! Det är som att läsa ut en bra bok och sen måste man stänga den man har ingen annat val. Det var kul det står i min almanacka idag sista dag i a la catre och nere på bladet brukar ju stå uttryck eller folkspråk som är kända så stod det.

På tidens vingar flyger sorgen bort.
                                                                   La Fontaine.


Sen var det rolig grej eller ja mer äcklig. Det kom en knarkare i våran restaurang och våran toa var ja... blodig. Det gick inte så bra för honom där. Ja så imorse decenficerade de hela toaletten.

Ja och sen fick jag reda på att jag ska åka till Korsika DEN 6:E JUNI.  Jag ville egentligen åka i juli men men. Men det kommer kännas konstig att åka bort dan efter vi tar studenten. Fast i å andra sidan jag kommer inte ha tid att tänka och sörja över avslutningen och skola eller ja det finns viss risk att jag kommer träffa Kim där. Ok det här börjar faktiskt bli lite awkward.  Men ja vi ska inte bry sig mer om det nu.

Juste då kommer jag fira min 20:e födelsedagen på Napoléon Bonapartes land eller ja ön! Det kunde man aldrig tro! Ja nu gäller det att köpa en liten fransk lexikon. Jag ville alltid åka  Frankrike och inte bara till nån stot stad untan nån liten.  Ja det viktigaste jag måste fixa det är att sluta bli så flummig och komme ner från moln. Det burde vara bra ide.




Röda prikar det är dit jag planerar åka dem närmaste ja tiden.
Gula  prikar där jag har varit.
Och rosa is special edition  for Hanna ( förlåt jag var tvungen).=)


..................................................................................................................................................................................

Liten planering för att få ordning lite på den här kaos.

Februari

Lov
Kryssning
Plugga, plugga, plugga, plug..., plu..., p...., ...............................

Mars

Vecka 10
02/03 Balmöte
08/03 METALLICA

Vecka 11
14-15/03 Ska ut med Jenny hon fyller år den 15:e
16/03 Matte PROV
Uneversitet anmälan

Vecka 12
24/03 Balmöte
25/03 Tara fyller år
28/03 Högskoleprovet

April

Vecka 15-16

06/04-13/04 Påsklov
15/04 Sista dag anmälla till uneversitete?

Vecka 17
25/04 Igoryok fyller år

Vecka 18
28/04 NATIONAL PROV ENGELSKA B ( writing)

Maj

Vecka 19
08/05 NATIONAL  PROV ENGELSKA B (reading/listenign)

Vecka 20-21  BIG WEEK
14/05 Studentskiva
20/05 Balen

Maj- Juni Kontrollbesked
Juni - Juli


Vecka 23

05/06 STUDENTEN

06/06  ( ovilka sifror) har alltid sexor i konstiga datum. åker till Korsika ( som det ser ut nu )
               Kommer tillbaks?? efter fem veckor

                 Medans jag är borta:

                       11/06 Xenia fyller år

                       17/06 Jag få ålderskris!  20!


Antagningsbesked 1Mitten av juli.

Svar slutet av Juli

Antagningsbesked 2 Börja av augusti

17/08 Ira fyller år!

Reservanatagning

Ter minstart augusti-september.

OJ nu blev det lång. Hatar att planer och plus att det bli aldrig så som man planerar fast det är i för sig bra eller ja litte. Då har man lite kul och spänning.

Ok nu ska jag gå å vila hade sömnproblem i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0