...inte min dag? igen?...


Det var inte min dag! Igen! Är jag förvånad? Till och med Jens sade att det spelar ingen roll vilken tid på dygn det är men jag ska ringa till honom när det min dag. haha. Det känns inte att det kommer hända snart.
Ja imorse lyckades jag få tandkräm i ögat. Fråga inte hur men jag lyckades. Det var inte det skönaste jag har upplevt kan jag säga. Sen kom jag sen till skolan och fick Melbasås i den andra ögat och sen apelsin saft!  Vad var det för dag??? Ja juste så tappade jag mandelspån över hela frysen så jag fick damsuga frysen!! Det i för sig var ganska kul. One in a life time upplevelse)))

Sen jag var ganska klantig eller ja jätteklantig med skolans hemligheter....
Jag är lite besviken på min minne. Har guldfiskminne nu för tiden. Och min koncentration är inte på topp. Jag är typ överallt och ingenstans . Inte så konstig att Diana är surr på mig.
Jag tror jag behöver slappna av få semester eller lov eller någonting i den stilen. Men jag kommer inte kunna slappna av med tanke på engelska och högskoleprovet.

Nu ska jag villa eller nig hinner inte måste plugga lite till matte provet.






...au revoir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0