...köket...

Ja de var det köket igen.... Det är bara nästa vecka kvar. Men nu om roliga nyheter. Jag fick praktik platsen på Pontus. Jag vet inte varför men jag är glad. Jag vet inte så mycket om restaurangen men det bli spännande. De har ostronbar. Det låter kul och somrig på nåt sätt.
Jag gjorde super goda pajer igår. Det är klart de var goda när jag gjorde de i två timmar. nja inte riktig men nästan=)
Vi var extra långsamma. ...och inte vi alla bara jag och kim.
Sen Gerhard var förbi och pratade praktik som ska vara under sommaren på Korsika, Kreta och kanske Chamonix.  Jag tror jag ska ansöka till Korsika. Vad ska jag annars göra under hela sommaren. Även att man få inte pengarna men det är bara fem veckor. Sen det låter rolig och spännande.

Ok nu måste jag fokusera på läxor. Har massa av dem. Jag hinner inte göra de känns det som för att imorgon ska jag på teater. Våran kära drama lärare ska spela nämligen.  Och på allas hjärtas dag ska jag jobba. Sen det är ny vecka.....
 
Måndag
Psykologi B två inlämningsuppgifter.
Engelska B läsa novell
Engelska C analys The Black Cat.
Matte C ......Allmänt massa uppgifter plus lagoritmer

Tisdag
Samhälle - ekonomi prov
                                                                                                                                 PLUGGA
Onsdag
Matte C Provprov (inte riktig prov)

Torsdag                                                                                                                                                                                                  TILL
Kvällsöppet!!! =)                                                                                                  

Fredag                                                                                                                              
Allmänt sorglig dag (no coments)  
                                                                                                                             HÖGSKOLEPROVET!!!
LOV.....................................

PRAKTIKEN.......................

Juste jag  ska kanske åka på kryssning på lovet. Det bli kul. Det kommer bli hela skola nästan. Fast inte Jenny eller Hanna=( Men David och Kim ska ju med... ok det är inte riktig samma sak. Jag kanske borde vara orolig istället  =)


Musik: Anathema - Regret




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Du jämförde oss med kim å david typ som lax och regnbåge :D HAHAH!

Du borde vara orolig! ;)

2009-02-12 @ 20:11:13
URL: http://jennyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0