... lite av allt...

Äntligen jag är tillbaks från kryssningen. Det gick inte direkt hur det var planerat.  Det var drama, drama och en gång till drama och inte bara hos oss. Det verkar det var inte så lyckad resa för alla. Jag hade lust slänga mig in i vägen eller hoppa av och simma hem. Men men I början var det rätt rolig och det är bra att jag är inte inblandat i något av det som hände nämligen catfight eller sexmaraton.

Idag tänkte jag och Diana gå på bio men det blev inte så. Det få bli en annan gång.  Vi ska träffas med henne imorgon och kolla på melodifestivalen=) Det är ju tradition. Hoppas bara att det bli bra låtar inte som förra gången. Men idag  jag få villa hemma istället. Det är också bra. Jag behöver det.

Borde plugga lite men känner mig så himla trött och helt slut.
Ska senare kolla på Navy CIS. Hurra det är repris från tisdag som jag missade =))) Och sen bli det let's dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0