...25.02.09...

Lovet var inte riktig mitt lov. Haha.
Jag har färgat håret det blev väl ja si så där för brunt eller nästan svart. Men nu är den mer brun. Det har tvättas ut mer. Men ja det ser ju bra ut så det var ingen katastrof.
Jag har fått papper från posten att det är en paket som väntar på mig. På vägen dit lyckas jag tappa  papper ( Of course). Så ja jag få inte min paket och hoppas verkligen att ingen hittar min papper å hämtar den. För att sista två gångerna behövde jag inte vissa leg för att få paketet. Så berättar jag det till tjejen där. Hon bara ja men synd jag kan inte hjälpa dig. Jag hade lust att slå till henne. Så ja jag var arg.
Min middag-träff gick ju bra. Jag hade rolig. Det kunde man inte tro eller hur?  eller ja om jag har tråkig så fixar jag så att det bli kul.
Har promenerat med Diana på dagen och vi köpte en jätte god choklad med citron och ingefära smak. Sen pratade vi bisarra samtal som vanligt.  Jag tror inte det är tillåtet att skriva om såna här. =)
Men nu känner jag mig trött så jag ska sova eller jag ska först måla naglarna. Jag känner för det. Det var länge sen.






Ja its all about red =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0