...25.01.09...

  Ja dagen var inte så framgångsrik om man säger så. Ville plugga men!! Det finns alltid ett men hos mig=) ja det blev inte så. Fast man oroar sig inte om provet när det är Ulfs prov. Allt ser alltid bra hos Ulf.

Träffade Diana. Vi skulle träffas i Handen hyra film och kolla på nåt mer. Men jag har konstaterat att jag fick personlig kris. Jag vill skaffa rosa underkläder!! Ja ibland skrämmer jag mig själv. Så vi gick överalt och jag kollad på rosa underkläder. Men men jag har tid på mig att tänka över tills jag få pengarna. Till slut hyrde vi The Dark Night. Äntligen jag kollade på den filmen.

Så ja mycket mer hände det inte. Ja förutom att jag gick fel från Diana och hamnade någonstans ute åt helvete så jag missade min buss. Men pappa kom och hämtade mig sen. Vecka 4 var överhuvudtaget inte min vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0