...27.01.09...

Även mina hörlurar gick sönder. Nej det här är katastrof. No good..

Det hände ingenting speciellt i skolan. Fick biljetter till studentskiva. Nån som har lust att gå på en till studentskiva? varsågod=)

Ja juste igår blev jag väckt av att min mobil ringde. När jag svarade nån började babla på engelska. "  Is this  Alina from Estakcholmo?" =))) Det lät kull men hur som helst det var en tjej från Spaniens hotell som ringde. Jag sökte sommarjobb där. Men men jag tror inte jag ska ta den. Jag tänkte ju söka till universitet och de vill att man ska jobba hela säsongen. Då går det ju inte. Det kommer krocka med tiden. Synd. Ok tänker positivt jag har ett jobb redan! Så jag kommer förmodligen jobba tills jag bli blå och dör i sommar.

Ska plugga till prov på torsdag....kanske...   Hurra det är kvällsöppet på torsdag. Kvälls öppet tema är Italien så det kommer bli spännande. Synd att vi ska inte ha tiramisu.

Ja juste var i centrum med tjejer och vi köpte kort till David =)) Det är jätte rolig och passar honom alldeles utmärkt.
Ja så köpte jag kavaj till mig också!

Jag och Jenny ska vara duktiga imorgon. Vi ska promenera  hem från skolan. Hoppas väder bli bra.


Allas namn står inte på ännu.


Humör:  Glad som alltid eller nästan som alltid
Musik: Amy Macdonald - This is the life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0