...28.01.09...

Idag var inte så speciell dag. Jag och Jenny promenerade hem från skolan. Det var skönt. =))

Satt och kollade på olika kläder på nätet. Hittade massa...speciellt skor och väskor som vanlig. Har bestämt mig att jag måste minska lista en aning. Sen var det några smycket som jag vill ha också. Sen kollade på Jennys blogg och såg att hon har redan införskaffat såna skor=)) Vi pratade om dem idag nämligen...

Här är liten lista.





Hurra imorgon ska jag gå och klippa mig eller jag det kommer vara mer att klippa topparna men ändå. Men sen det är kvällsöppet och utgång som gäller. *tänker på vad ska jag ha på mig*  men en sak vet jag. Jag ska ha leggins på mig  i alla fall.=))


...au revoir...

Kommentarer
Postat av: jenny

du får också köpa såna skor jag kände att jag bara va tvungen jag älskar dom!

2009-01-28 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0