Hej=)


Ja hej så nu skriver jag här också=)
Våran kväll var kul igår.
Det var inte värsta paty men det var trevlig.
Vi var inte packade inte i alla fall så som en tjej som dansade där.
Hon hade svarta strumpbyxor och en kort svart linne. Linne klättrade upp och var vid navel så stod hon och kände sig fri att dansa när alla stod och kollade och tyckte att hon hade fina string=)

 Jag har entligen städat i mit rum och har hittat mina antekningar som jag letade efter i två veckor!
 Anledningen till att städa!=)

 Sen en väldig kånstig människa har hört av sig IGEN.
 Först råkade han skriva fel IGEN..
Men men...
Ibland undrar man bara...

Måste plugga till provet i samhället till måndag men orkar inte.
 Vill kolla på nåt film.

Ska till Dian imorgon och vi ska kolla på nåt film och äta eller nåt liknande. Har inte sett henne på länge och hon har varit sjuk.
.....................................................................................................................................................................................................

Ja sista tiden vill jag bara skriva
Om allt
Om skolan och vad det händer där.
För att man börjar förstå att tiden håller på att rinna iväg
Och snart är det studenten
Jag vill inte faktiskt...

Torsags fras...
Jag vet inte hur vi kom på den men nån började sjunga " Jag vill måla hela världen lilla mamma"
Så sjunger Danne efter "Jag ville måla hela världen lilla mamma MEN polisen stoppade mig!" =)

Jävlades med Kim hela dagen om fredag..
"Alina jag vet att du vill ha mig...!"
 "Nej Kim inte nu längre=)" Svarade jag
Han blev stum och sade att han blev ledsen..
 Stakars
 Men det är kul att skämta med honom
 Kommer sakna honom och hans dåliga skämt=)

Fredags fras ..

Vet ni vad gör en blondin när hon vaknar på morgonen??
Hon går hem! =)
Av våran kära lärare Jens!

P.S. Det är svårt att vara klassens clown. Men det är ännu svårare att vara clown och sexobjekt samtidigt! ;)

See u =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0