....

Hello!
Ja det bli inte så mycket uppdatering tyvärr. Men lite nyhet har jag. Här om dag har jag varit på vin och marmeladresa. det var kul och gott=) Resan avslutades med att vi åkte till en by som ligger på en berg och man kan sen 360 grader där. det vill säga åt alla håll. Det var sjukt varmt +37!!!
Imorgon är jag ledig och har massa att göra eftersom jag ska flyga på lördag. Jag ska hem!!! Oj vad tiden gick snabt. Man han vänja sig här och börja känna sig som hemma. Men det ät kalrt det är kul att komma hem och träffa alla!!

Puss och kram=))

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah! Min solstråle kommer hem!

2009-07-17 @ 13:52:28
URL: http://jennyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0