...hemma...

Hade inte så mycket tid sens jag kom hem. Det var skönt att komma hem fast ändå lite tråkigt. Det var speciellt tid som var där. Utan någon bråttska. Visst det var stressig under jobbet (dock inte alltid) men annars det var ja.. speciellt.
Hem var det kallt. Frysser fortfarande. Känns som det är höst.
Sen började jag jobba direkt efter jag kom hem. En riktig semester skulle sitta fin just nu men men.
Sen har jag massa grejer som jag måste ta tag i men jag vet inte hur riktig.
Nu har jag hela helgen ledig och ska göra absolut ingenting eller nästan. Jag måste villa. Det var kaotiska dagar. Men jag träffade nästa NÄSTAN alla som jag ville träffa sens jag kom hem.
Efter helgen har jag jobb non stop. OK ska tänka positivt! Jag kommer få ett bra lön!=)



Hej då Korsika!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej då korsika!

Hej Sverige!

2009-07-24 @ 21:45:29
Postat av: Milly

jag har lagt till dig nu. säg till när du har lagt till mig :D

2009-07-24 @ 21:50:55
URL: http://memilly.se
Postat av: Jossi

Härlig bild =)

2009-12-11 @ 10:21:25
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0