...09.03.09...

Skolan.... det känndes verkligen länge sen.  när jag kom dit har klivit ut ur min lilla värld och verkade vaknat even om det va för en ögonblik. Det känndes att jag har inte varit medveten på ett tag. Vi träffade våran svenska lärare och hon sa om lov. Jag förstog inte föst och frågade " Vadå lov? Ska vi ha lov?" Hon kollade förvirrad och sa att vi hade ju haft lov nyss. Jag blem mer förvånad.  Var var jag då? Jag var tvungen att kolla i kalender för att se vad gjorde jag då. Ja jag blev förvånad. Det var då vi åkte på kryssning. Det var alltå inte så länge sen. Det går fort när man förtränger saker.
Men  i alla fall dagen gick fort ovanligt fort. Det betyde att jag återvännde i min lilla bubbla igen. Utan att bry sig göra någonting till och med  att äta.
Jag var verkligen vaken när jag kännde kalla luften men det var varm samtidigt. Det känndes annorlunda. Ja våren är definitivt på väg. Men nu känner jag mer för höst. Inte bara den regniga höst men den torra med många olika lfärgade öv sväva omkring. Sista år längtar jag alltid efter höst när det är vår.

Men på tala om viktiga saker. Medans jag kommer ihåg.
Jag måste göra massa läxor men ... ja jag kan inte få grep om det.  Plus att jag känner mig inte ispirerat.




Musik: Etro Anime- Let it go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0