...10.03.09...

Vårtecken var som bortblåst när jag vaknade och det var isklat och när jag kollad genom fönstret allt var vit. Men det känndes underbart att gå och höra snö under fötter :)

Men sen fick jag huvudverk . Det var mindre bra. Jag gick från skolan och efter en tid när det blev bättre har jag äntligen bestämt mig för att installera om min dator. Sen gjorde jag några läxor. Woho våge! Någon framgång i alla fall.

Jag bli lite ledsen jag vill inte att boken ta slut. Och som alla andra böcker brukar inte del två, tre, ... osv vara bättre. Det brukar försöra allt. Men vi få se. Fast jag kan inte lugna ner mig. Jag har tjuvtittat vad som kommer hända.



Musik:  Soulfly - Soulfly II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0