...16.03.09...

Ja på något sätt var det konstig dag :S. Jag vet inte varför.  Plus att jag som var så taggad att skriva matte prov. Nej nej den ska vara nästa vecka! Fan också som om jag har inte tillräkligt att göra nästa vecka.
Förresten jag fick min kallelse till Högskoleprovet. Mmm det bli spännande. Men just nu oroar jag mig mer för engelska än för något annat prov. 

 

P.S. Man kan ansöka till universitet från och med idag. Kanske borde bestämma mig för en gång skull.


Ok ska försöka plugga, plugga och eng gång till plugga!









Håll fast drömmarna, för om drömmarna dör är livet som en skadad,
vingsjuten fågel som inte kan flyga.
Langston Hughes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0