...26.03.09...

Det blandade dagar här nu.
Först och främst konserten gick så bra så att det inte är sant. Vi har pratat med de och så klart tagit kort och grejer!! Woho Soulfly!! =))
Skola har man inget minne av. Det känns att man är knappt där eller ja det är man. Praktiken är också ok. Igår var det massa grejer jag skulle jag och några av dem glömde jag. No good men det löser sig. Plus att jobbet ringde och Pelle frågade om jag kan börja tidigare på lördag. Jag var lite förvirrad. Jag visste inte ens att jag skulle jobba då. Borde kolla på schema oftare. Han ringde också för att han ville att jag skulle jobba den helgen också men jag ska ju skriva högskoleprov. Undrar hur det kommer att gå. Jag har typ inte förbered mig så mycket.  Pelle önskade mig lycka till och sa " Skriv bättre än jag gjorde" Sen lade han till " Jag skrev 1.8 första gången två poäng från 1.9" Wow  säger jag. Där sprak mina drömmar att skriva bättre en honom.
Vill sova mer....  men måste till praktiken igen.

 

 


Kommentarer
Postat av: jenny

MIN BOLL! JAG SAKNAR DIG!!!

2009-03-26 @ 20:25:53
URL: http://jennyt.blogg.se/
Postat av: jenny

HAHA! Ja, vi måste äta upp oss! Tänk på finanskrisen!! :D

2009-03-28 @ 22:07:43
URL: http://jennyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0