...27.03.09...

Haha praktiken gick bra även att jag fick skala och skära båtar av lök. Jag grät som fan. =)) Men jag blev klar ovanligt fort så att Jens blev förvånad och var tvungen och kolla om jag verkligen har gjord det med allt lök! Sen fick jag se att de kan vara ganska taskiga på min pracktik dock inte mot mig!

Den bästa nyhet är väll att inkomstdeklaration har kommit och jag kommer bli rik i sommaren!!!

Sen fick jag också papper från posten!! Nej dock var det inte påminnelse om klänningen. Det var min studentmössa!! Vad oväntat, den kom hem också.

Juste imorgon smäller det! Jag menar högskoleprovet! Jag känner mig inte speciellt förbered. Men men det få bli som det kommer att bli. Så illa kan det väll inte gå…. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0