...28.03.09...

Jag är helt slut nu. Tillbringa en hel lång dag på skolan på en lördag! Högskoleprov gick ok som ja trodde men sen kunde man kolla facit på internet när man kom hem. Ja då var det kört! Det gick åt helvete.
Ja vad skam an säga....
Juste på morgonen vad det inte nått stress alls NOT. Det var missuppfattning osv. som vanligt så pappa fick köra snabbt då menar jag SNABBT för att hinna.

Så när jag kom hem har jag gjord körsbärsgelé och nu äter den. Hehe ser ut som blodpudding fast jag har aldrig smakat den och tänker inte göra det. Eller ja man vet ju aldrig...

På väg hem har jag hämtat min studentmössa och champagneglas! Mössa var lite missbildat och saknade broderat krona ovanför. Men jag bryr mig inte nu längre.

Men nu eller snart rättare sagt ska jag gå och lägga mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0