...30.03.09...

Det var måndag... konstigt dag. Kom för tidigt i skolan. Träffade Kim och började babbla non stop. Sen efter 20 min babblande kom jag på det. Jag till Kim: " Gud vad jag pratar! Jag tror det är för mycket" Han bara håll med och hann inte ens hänga med när jag pratade så fort. Sen slog min hjärna att man ska vara social också så jag frågade hur han mådde å så.
Juste jag kom för tidigt inte för att jag inte ställde om klockan. Jag bara trodde att vi börjar en annan tid. Bra Alin! Hur länge har vi haft samma schema?

Samhällsprovet gick bra. Ingenting speciellt. Dock kom jag på att jag har massa andra läxor.

Juste sen efter var det massa resande från hem fram och tillbaks. I alla fall jag kom hem ganska tidigt för att vi hade ingett matte. Han har åkt på semester. Ingen kommunikation där. Så hälften av klassen var på plats.

Imorgon det är konditori. Det är alltid så segt där men, men. Vi ska se till att det ska bli kul.=)

Ja en till komplicerad grej hände. Min kompis gjorde slut med sin pojkvän så ringer han mig idag. Jag har pratat med honom men inte träffat. Så idag var jag hans personliga psykolog via telefon. Sen bad han mig att inte säga det till henne.  Ja. Hoppas det löser sig där.

I helgen ska jag jobba som vanligt och sen tänkte jag och Diana göra fondue kväll på söndag.

En sak till! Jag är på en sådan fest humör. Jag vill festa!!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

gott med fondue :D

2009-03-31 @ 19:33:48
URL: http://jennyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0