...fredag...


 

Det verkar som fredag gör alla på bättre humör. Det var mer avslapnad på praktiken.  Jag blev riktig glad när jag fick jobba vecka efter på jobbet. Kökschefen sa att det ä viktigare. Man ska tacka ja till jobbet om de bjuder så kan jag praktisera senare nån gång. Han sa att de löser det=)  Så ja det kom en till plus.
Men nu ska jag slapna av. Har on i axlar och ryggen som fan.

Och imorgon det ä Metallica. Kan inte to själv.

Jag är tröt så nu går jag till status *offline* det vill säga sova  eller ska försöka i alla fall. Har sömn promblem sens onsdag. Sjukt trött men kan inte somna och snart ska ramla någonstans på vägen.


Hu mår du?
Strålande! ropar jag
Hela köket kollar konstigt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0