... Location - in my mind...

Metallica koncert var grymt bra. Jag var otrolig nöjd. Det var som nån slags medicin och avkoppling som jag behövde. Det var inte festande eller någontig efter det. Jag var faktiskt glad att åka hem efteråt. Jag kännde mig bara helt nöjd och tiilfedstäld om man kansig så. I för sig kom jag hem vid ett,.Koncerter har tendens att sluta sent.  Haha mama blevf örvånad och första hon sa. var" Va tidigt du är" jag kollade på klockan sen  på henne. Man förstår inte på henne ibland.

Men hur som helst när vi gick från konsert såg vi afisher med Soulfly. Vi blev helt överlyckliga. Jag vill på deras koncert!! När jag kom hem började prata om de och jag till och med tog afishen hem. Pappa frågade mig om var kommer den banden ifrån?. Jag svarade utan att tänka Brasilien. Han kolade skeptiskt och det såg ut som han ville säga " räkte det inte med Brasilien"  Men det spelar ingen roll faktiskt. De är bäst bara =) oavset vad!

Hur som helst  låg jag och läste boken till tre på natten.  Det är min favorit sysselsättning faktiskt. Det känns inte rktig att man har liv nu. En kapitel stängdes när ala carte slutades och en nu har inte riktig börjats. Så nu känns det som man är ensam hela tiden. Den tid fördriver jag med böcker och man kan verkligen inte slita mig från dem. Nu triv jag  med min ensamhet försjunken i böcker och jag helt nöjd. Men de har tendens att ta slut också. Så nu känns som jag stängde en till kapitel och stälde den på hyllan.

Jag är ganska skeptiskt till kärleksromaner men visa bli man beroende av. Jag måste säga att boken Lady Chatterleys älskare tyckte jag inte om.  Det fanns faktiskt många grejer som var smrta som jag till och med strök under men jag ansträngde mig för at läsa klart den. Jag gjorde någ det för att jag var skjuk och hade inget bättre för mig.
Men nu efter gasnaka... ja... inte så, hur man ska säga smart eller nåt.. bok är jag är svept in i romantiska känslor. Jag är helt inne. Jag lever i min lilla bubla med den. 
Plust att igår när vi var på stan var de så många kärlekspar som om det var alla hjärtas dag och alla par ville visa upp sig. Så jag kollade på de med avund och kännde mig lite ensamt. Haha=)) Ja våren är på väg och mina vårkänslor är starkare än nån annat årstid.
Så är går jag typ hel tankesprid som vanligt antar jag fast ändå på annat sät.

Men jag faktiks hude slita mig från boken och åt sen var jag duktig och backade bullar. Jag kunde inte bestämma vilka jag ville ha så jag blandade mandelmassa med kanell och kardemumma!=)  Men det blev gott ändå  ;P

Ja nu vill jag ha romantiken som sagt blommor och fåglarna sjunga. Det är så jag nog är.

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna
Oscar Wilde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0