måndag

Så var det måndag. Vi fick inte reda på att varan lärare var sjuk så det kändes helt onödigt att vara i skolan så tidigt och inte göra någonting. Men hur som helst fick vi sovmorgon imorgon. Så vänta vilken tid börjar vi.... ja 9.35 samhälle var det. Sen måste jag komma ihåg att ta skor med mig för att sen det är praktik!!!
 Vi slutade tidigt på psykologi. Vi ska göra en fördjupningsuppgift. I början lät det inte så farligt men när Maria berättade hur ska den vara och så var det så komplicerad som inte sant men jag tror jag har koll nu. Jag ska i alla fall skriva om försvarsmekanismer och sorg eller de ämnena ska gå in på varandra. Jag har inte riktigt satt ihop frågeställning men det kommer. Sen ska jag intervjua några... Det tyckte jag och Maria var bra ide. Så jag måste bara hitta dem... dem frivilliga. =) Men först måste jag läsa om ja... vad hette han? Nån känd psykolog. Ok måste fråga igen.
Eftersom vi slutade tidigare gick jag till centrum och skulle ta ut pengar och kolla några grejer fast jag  struntade i det. åkte hem istället åt och tog det lugn sen åkte igen till skolan för att ha matte. Det var också ganska kort lektion så det är bra. Det känns lite lugnare för att jag har lämnat dem mesta av alla uppgifterna och har gjord prover och så.

Ja juste den lite chockerande nyhet. Visst att jag har redan vant mig att jag kommer åka dagen efter vi tar studenten. Men att man ska vara på flygplatsen redan KL.04.00!!! Det var överdrift. Jag tänkte inte värsta party party men man ville vara ändå med sina kompisar. Det är ju sista dagen. Jag hinner inte ens förstå att man har slutat och så kommer jag han försenad  reaktion på separations ångest eller nått. Men men de få vinka hej då till mig så länge. För att sen kommer jag tillbaks=)

Sen satt jag och planerade att på sommaren ska jag läsa några böcker  som jag ville hela tiden men kom aldrig  så långt.
Det är böker man ska ha läst faktiskt. Så ja kanske någonting för mig när jag ska vara ensam på praktiken till ex. Jag hoppas faktiskt att jag ska inte vara ensam hela tiden. Jag trivs inte med det bara ibland.
 Först var det världens långa remsa med alla böcker jag ville läsa men sen valde jag ut några. Men jag tror den måste förkortas mer.... Ja jag få ta tag i det lite senare.

Ska gå och äta hallonkräm medan den finns fortfarande kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0