PRAKTIKEN PÅ PONTUS

Det gick bra. Det var faktiskt ingenting speciellt men jag tror jag kommer trivas. Det var ganska trång och så mycket folk i köket. Vid lunchen var vi typ tio stycket sen kom några till. Alla är typ killar och jag skulle aldrig känna igen de om jag skulle se dem nu. Det var många som var praktikanter också. En till grej som jag konstaterad att alla är som jobbar där är så unga.  Alla gick in på varandra hela tiden eftersom det är så trång där. Det är inte så konstig när  det är minst 8-10 kockar som går rund i rummet som är lika stor som våran kallis. Men vi gjorde lite spännande grejer också. Jag fick till och med inspirationer. Sen ska jag få min schema. Jag ska praktisera på lördagar ibland och få vara ledig nån annat dag i veckan. Även att man gjorde inte så mycket så är jag trött. Ska jobba lunch hela vecka så mycket vet jag.

Sen det är helgen snart och på lördag ska jag på METALLICA!! hurra!!!=)



Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Lyndon B. Johnson


Kommentarer
Postat av: annika

ja dom är mysiga

2009-03-04 @ 20:09:59
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0