tågluffa

Efter skolan åkte jag till stan. Men när jag åkte tillbaks jag kände mig helt utmattad. Bakom mig satt folk som pratade om barn i Afrika och Indien. Mitt i mot mig pratade en man med killar om skatt. Killarna var lite tröga att fatta det med skatt. Tåg började gå hela vägen till Nynäs. När tåget äntligen kom till Handen jag forsätter sitta och lyssna på musik. Några minuter efter när jag  skulle kliva av ..... Kollar i fönstret ser ingen coca-cola skylt, kliver av.... Jag är i VH!!! Fattade ingenting.
Jag gick till tågen som skulle mot centralen för att åka tillbaks, den stod mitt i mot min. Det var konstigt för att det var fler som skulle åka tillbaks. Så det var inte bara jag som såg inte våran station.
Så jag sätter mig igen sen kollar jag genom fönstret där står tredje tågen på andra perrongen som sen börjar åka mot stan. Den som jag satt på skulle åka efter.. Det var någonting fel. Så min tågluffa var ju roligt not!
Men nu kom jag hem!
Ska kolla på Navy CIS och ladda inför praktik! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0