våren =)

Grattis det är första mars=) Våren har kommit!  Fast det är inte riktig varm kan jag säga.
Jag och mamma har varit i stan men det var inte riktig shopongresa eller nått plus att jag glömde min bankort också. Smart fast jag behövde inte den och det är också bra. Jag har inte spenderat  pengar i onöda.
Jag har köpt bara en bok. Jag var tvungen. Jag är lite bokfriak. Alla pratade om Twilight så jag ville för en gång skull följa efter alla. haha grupptryck. Som om jag har inte tillräcklig med böcker som jag måste läsa. Men men den var på rea och kostade inte så mycket så det gör inget om jag gillar inte den.
Så fick jag smsar igen med frågan om när ska vi ses osv. Jag orkar inte. jag har verkligen ingen lust. Det är väl fint att människor är så  ja vad ska man säga lite framåt och så men nu orkar jag inte faktiskt.  Det låter lite taskigt men så är det.

Ja juste igår kollade jag och Diana på melodifestivalen. Tyvärr men jag måste säga den bli värre å värre men det är typ ett vana att kolla på den.

Men nu sitter jag och ätter hallonkräm. mmm .... det var länge sen....

JUSTE har glömt en liten detalj imorgon det är skola... Man har inte lika dan längtan dit eftersom vi kommer inte ha kök. Men det kommer säker vara roligt på praktik också.
Jag kanske borde skriva ut några läxor... ja jag vet lite sen är det väl....


Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter
Michael de Montaigne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0