...31.05.2009...

Jag känner mig så energisk.  Det är så mycket saker jag ska göra, så många " att göra lista". Plus från att jag skulle jobba bara en lördag nu ska jag jobba fram till torsdag non stop. Sedan ska vi grilla med klassen på torsdag, på fredag tar vi STUDENTEN! ( kan fortfarande inte tro på det) Och sen åker jag till Korsika.
 
Men det är skönt att praktiken är över och förskyllning är nästan borta.

Ok nu måste jag sova. Jag har stor dag imorgon. Innan jobbet måste jag hinna till skolan och göra massa grejer. Oooo det är för många saker som snurrar nu så jag vet inte vad ska jag göra först.......

 

Jag ska vara i en stad som hetter Calvi på Korsika. Jag ska vara på en hotel som heter Méditerranée. Nu ser jag faktiskt verkligen fam imot det=) Det kommer bli kul))




Några bilder som jag hittade på Korsikas utsikt))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0