...dagar...

Ja dagar efter balen var ok. Jobbade i helgen och det var sjukt tråkigt. Hade nästan inga beställningar. Jag var ensam i kalis så jag bestämde själv vad det är för musik som ska spelas. Sen en tjej från servisen springer upp och sjukt glad. Sen frågar hon mig " Är det du som spelar ac/dc?" Jag: " nej inte riktig men radio gör det" Hon var jätte glad att jag spelade rockklassiker. Jag vet inte men jag blev ännu gladare för att gjorde henne glad)).
Sen träffade jag Diana på tåget. Oväntat men det är typ vår nya tradition att råka träffas på tåget. När vi pratade så var jag så inne i en berättelse och gestikulerade så att jag inte såg en tjej gå förbi så att jag slog henne. Ops.
Sen ..vad har jag gjord mer? ..juste träffat Fjomppa. Ja allas kommentarer var roliga om den lilla saken. Ok det var lite komisk och nu sträck smsas det....

Idag var vi i stan med tjejer också. Riktig trevlig=) Tack tjejer))
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0