...Första Maj...

Jag var på jobbet idag! Kändes rätt skönt. Gick genom ny meny och så. Sen sa vi hej då till Fia. Det var hennes sista dag. Ok imorgon ska jag träffa ny kille som ska jobba istället för henne.
Men som vanlig det gick inte utan händelser=))
Jag kom till centrum en timme och tjugo minuter för tidigt vet inte varför... Ja och allt var stängd...  Så jag köpte en croissant och kaffe och skulle promenera till skansen. Men den första jag ser är en himla stor korset på Sergelstorg. Ja demonstranter som var klädda i t-shirt med Jesus tryck på! Inte så mycket första maj över det men men...
Sen när jag åkte tillbakas med färja så kom vi fram till Slussen och ser röken stiga upp över floden. De blev större och större. Jag undrade om det inte är vår restaurang som började brinna)).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0