...Studentskiva...

Ja så var vår studentskiva över. Den var lite mmm annorlunda... Det var kul i början och så och vi skojade men det var ingen drag riktig. Det var så lite folk och alla började gå tidigt så de fick stänga tidigare till och med!  Lite bilder kommer sen och detaljerad text. Ska till praktiken nu.

Ja jag kunde inte riktig skita i den för att jag har inta varit där på jätte länge. Vi var ju borta och tävlade och när jag kom väll dit så var det ont om folk. Det kändes taskig att säga nej jag kommer inte jag ska festa.

Jag ska ladda om till onsdag)) Då är det balen. Känns mer spännande på nått sätt.

Oki nu måste jag faktiskt gå.

 

Planera inte för mycket annars kommer det inte hända något överhuvudtaget (C)

Av Jenny i omklädningsrumet.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag sag det? eller är de någon annan jenny.

Hum är det jag som har kommit på dessa ord blir jag stolt. haha!

2009-05-17 @ 23:27:01
URL: http://jennyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0