...tiden är som vatten...

Tiden går otroligt fort. Den bara rinner iväg och man kan inte stoppa den även om man vill. På onsdag har vi balen och i princip det är klart sen. Vi har inga riktiga lektioner eller några men ändå. Det räknas inte.

De bra nyheterna är att det löste sig med engelska men ja jag bli inte lugn tills jag få se papper på det.  Jag har också lämnat in psykologiuppgift så nu är jag klar!
Ja förutom matte. Vad bra att de skötte upp provet till måndag annars skulle vi skriva den på onsdag. Då skulle det bli stressigt för att det är bal sen. Men hur som helst allt löste sig.

Jag har gåt och varit missnöjd med min studentklänning i några dagar. Så nu har jag köpt en vanlig klänning som jag tycker om, som plus kostade inte så mycket. Kunde jag inte göra det fån första böja och spara pengar? Så nu få jag sälja andra på blocket eller tradera, eller nått. Men huvudsakligen jag är nöjd nu och pank.

Väntar på nått spännande och ovanligt ska hända eller jag kanske bara spännande.

Människan kan inte upptäcka nya oceaner förrän hon har fått
modet att förlora kusten ur sikte.
Okänd.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0