...16.05.09...

God dag=) Jag är pigg och glad. Praktiken gick bra igår. Det kändes bara lite konstig. Förra gången när jag var där snackade killar om de har varit otrogna mot sina tjejer. Det var kul ändå att lyssna på dem. =) Och igår pratade de om sex. En kille som är singel hade fåt ragg på krogen och sen när han vaknade var hon borta. Ja och alla var avundsjuka på honom. De ville vara som han singel och kunna ragga på tjejer och sen vakna och de är borta. Killar frågar honom "var hon snygg? " Han svarar: " Ja helt ok, sköna tuttar."

Ja just studentskiva. När vi var på väg dit alla satt ju i samma vagn så alla sitter och prata men plötslig hör jag. " Är Alina singel?" Det var lillebrorsa till en tjej som går i vår klass! Chockad vände jag mig om. Han är typ 12 eller 15 var han. Men det var kul. Han sade att han inte frågar för att stöta på mig. haha.
Sedan hände andra små roliga grejer.  Ja alltid lika roligt =)

Ja och vaktarna på skivar var jätte dryga och började kasta ut folk av ingen anledning. Några har hamnat i fyllocell. Nån har blivit utkastat för att han hånglade med en tjej på rökrummet osv. Ja de var konstiga. Inte så konstig att vi var plötslig så få när de kastade typ 20 pers på halvtimme.

Ja och stakars Ira som kände sig som mamma. Monzy gissade på att hon var rund 28-30 år. Ja stakars hon är bara 21! Men roligast var att När vi åkte nattbuss nån frågade "var ä din kompis?" Jag. "Hon åkte hem hon ska jobba imorgon." Så frågar en kille från skolan " Vilken kompis?" Jag förklarade till honom vem men han såg förvånad ut. Han bara " Jaha jag trodde det var din morsa!" Ja det var minst sagt oväntat!

 

Idag bli det som vanligt. Tradition helt enkelt. Melodifestivalen. Även att den suger så det är en tradition att kolla på den. Har kollat på Norges bidrag och jag gillade den! =) Den är typ allas nations folkmusik! Så antagligen ska jag heja för den.



Så såg det ut ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0