...Universitet..

Mitt liv i Umeå! =))

Ja jag orkade inte skriva på ett tag och nu kommer jag inte ihåg allt det roliga som hände. Men men…

Jag är faktiskt nöjd med mitt rum här. Det behövs bara lite styling och så, men annars är det helt okej.

Två veckor har gått otroligt fort. Det här med Insparken var ja… kul men slitsamt. Massa aktiviteter på morgonen/dagen och festar på kvällar. Men nu är det rutiner kam man säga. Läxor och föreläsningar.

Vi har sjukt mycket att läsa. Fackspråk på engelska är alltid lika roligt att läsa eller inte. Men det funkar så länge.  

 
Vi har fått en fin t-shirt med skolans logga på och en påse där det strå "green is the new black" som jag tyckte om. Sen har vi också fått en praktisk väska för dator  osv. och massa små saker .




                 P.S. saknar alla!

P.S.2. BEHÖVER en cykel. Snabt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MIN sötaste vän, min vuxnaste vän! Jag saknar dig! Jag sitter med gråten i halsen och fan vad jag saknar dig!!

2009-09-07 @ 00:04:49
Postat av: Anonym

förresten så va det från mig!

2009-09-07 @ 00:09:20
URL: http://jennyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0